Dodavatelé regálů a jejich umění optimalizace cen
Umění dodavatele regálů spočívá v tom, že musí uživateli poskytnout regál, který splní jeho očekávání, včetně zatížení s přihlédnutím na co nejnižší cenu pro uživatele. Zdá se vám to složité? Určitě to složité být nemusí. Stačí se na to podívat jen z té druhé strany, aniž by jsme byli zaujatí jen vidinou zisku.
Brát ohled na budoucnost
Je důležité zákazníkovi poskytnout regál, který není zbytečně předimenzovaný. Toho lze dosáhnout pouze vzájemnou kombinací jednotlivých konstrukčních prvků regálu. Například, pokud budete nabízet 10 typů profilů spolu s 20 typy nosníků, přičemž ty jsou odstupňovány na základě nosnosti, která se odvíjí od tloušťky a šířky profilu.
Nejdůležitější je, si dohodnout s klientem osobní schůzku, kde si projedná všechny detaily o tom, jaký sklad zákazník provádí a co vlastně bude potřebovat. Velmi důležitou informací jsou zákazníkova plány do budoucna. Čili brát ohled na to, co v budoucnu chce skladovat, jaké úmysly má s budoucím využitím skladu a podobně.
Stanovte si kritéria
Hlavním kritériem při optimalizaci cen je stanovit si kritérium zisku, čili to co chceme určitě vydělat. Dále se berou v úvahu provozní náklady a další náklady v rámci výroby, dodání nebo specifických požadavků zákazníka.
Konkurenční prostředí dodavatelů regálů a regálových sestav, nutí dodavatele neustále sledovat vývoj trhu, požadavky klientů a rovněž zahrnuje i snahu poskytovat nadstandard. Poskytování komplexních služeb, může být jednou z možností, jak dosáhnout určité synergie vedoucí právě ke snížení nákladů.
To znamená, že bychom se jako dodavatel regálů měli snažit poskytnout zákazníkovi ještě o něco víc, než výrobu regálů . Do služeb, by mohly být zahrnuty služby jako distribuce, skladování , různé obalové úpravy a podobně. To, co zákazník očekává zjistíme jedině tak, že se budeme snažit získat nejvíce informací nejen přímo od zákazníka, ale také různými průzkumy trhu nebo konkurence.